Daugavpilī tiks veidoti publiskie interneta punkti.




Š.g. 24.novembrī Daugavpils pilsētas dome pieņēma lēmumu piedalīties, kā projekta pieteicēja partneris, Eiropas reģionālā attīstības fonda (ERAF) atklātajā konkursā “Publisko interneta pieejas punktu attīstība”.
Projekta “Publisko interneta punktu izveide Latgales reģionā” iesniedzējs ir Latgales reģiona attīstības aģentūra.
Daugavpils pilsētas ieguvuma summa ir 43 389 Ls apmērā, no kuriem Daugavpils pilsētas dome nodrošina nepieciešamā līdzfinansējuma daļu 10% apmērā, kas ir 4338,90 Ls naudas izteiksmē.
Projekts tiks iesniegts š.g. 28.novembrī un tam ir jāiziet konkursa procedūra.
Projekta ietvaros paredzēts izveidot 11 publiskos interneta pieejas punktus pilsētas mikrorajonos, pārsvarā bērnu un jauniešu interešu izglītības centros.
Projekta paredzamais uzsākšanas datums – 2006.gada aprīlis.
Interneta pieejas punkts – telpa, kas ir nokomplektēta ar noteiktu skaitu interneta pieejas punktu darbstaciju, printeri, printserveri un komutatoru, lietotājam nodrošina piekļuvi tīmeklim un darbu ar informāciju.

Автор: Daugavpils

Автор: Laura
Добавлено: 30.11.2015 17:51
0

Kārli, tas, ko Tu šeit raksti, no manas puses tiek pavadīts ar glvaas piekrītošu mājienu, bet vēlmi piebilst. Apraksts vistiešāk attiecas uz pakalpojumiem. Runājot par precēm un starpniecību Tevis teikto vairs nevar tik viennozīmīgi attiecināt.Tiesa, cenas pamatojumam vecā labā hamburgera principa ievērošana, arī šodien ir aktuāla. Nesen novēroju šādu ainu biļešu kasē. Vīrietis iegādājās vairākas biļetes uz kādu koncertu par kurām izdeva teju 200Ls. Ticu, ka šis vīrietis mazliet iepīka par summu, ko izdod, neskatoties uz to, ka koncertu viņš ļoti vēlējās apmeklēt (tās emocijas manāmas). Bet jaukā tirdzniecības vietas darbiniece viņa sūro izdevumu rievu nodzēsa vienā mirklī, sakot šādi: Paldies, šodien jūs esat mūsu vērtīgākais klients ar lielāko pirkumu!Ja Tu zinātu, kā atplauka vīrietis. Vārds vērtīgākais nodzēsa ikvienu sīkāko škrobi par izdoto naudu. http://xhitosnrx.com [url=http://dxspxkvgrnd.com]dxspxkvgrnd[/url] [link=http://qxqxfkl.com]qxqxfkl[/link]

Автор: Nikos
Добавлено: 28.11.2015 18:38
0

Manuprāt, pēc rakstu parādīšanās Latvijas plašsaziņas līdzekļos, kuri pavēstīja par nemasrotapi augsto uzcenojumu, kas uzlikts vairākām preču grupām (piemēram, apaviem, apģērbiem), cilvēki daudz skeptiskāk skatās gan uz pašām cenām, gan piedāvātajām atlaidēm. Neesmu nekāda dižā ekonomiste, taču man tirgotāju atrunas, ka mēs jau tāda importētājvalsts, tādēļ nevaram pa lēto pārdot, nepārliecina. Man šķiet, ka, pārdodot vairāk preču ar zemāku uzcenojumu, iespējams gūt lielākus ienākumus un piesaistīt pastāvīgus un apmierinātus klientus. Nav vairs tie laiki, kad, pārdodot vienu mētelīti, varēja nodrošināt pusmēneša algu vienam pārdevējam un segt daļu telpu īres. Cilvēki ir zinošāki un labprāt izmanto interneta sniegtās iespējas iepirkties ārzemēs izdevīgāk.Par to, ka pircējam atlaide nekad nešķitīs gana laba, varētu būt taisnība, jo visa sāls ir tajā, cik cilvēkam ir līdzekļu, kurus viņš gatavs atdot par kādu produktu. Teiksim, es ļoti labprāt savai labsajūtai iegādātos masāžas krēslu, taču tuvākajā nākotnē nevēlos tērēt 2 tūkstošus latu šādai ierīcei. Arī piedāvāta 20% atlaide neliks man mainīt savu nostāju.Tai pat laikā pāris dienas pirms algas saņemšanas es, iespējams, labāk aiziešu uz Maximu un nopirkšu tos makaronus un pienu, kas ir lētāki nekā Rimi. Taču, kritisko domāšanu vajadzētu saglabāt, iegādājoties jebko, jo ne vienmēr dārgāks ir labāks un lētāks sliktāks. Mans secinājums viss ir situatīvi un atkarīgs no tā, kas cilvēkam ir vajadzīgs un ko viņš uzskata sev par pieejamu.p.s. ieteikums latviskot vārdu jušanas . Nezinu, kas tieši ir angļu valodas ekvivalents šī vārda pamatā, taču daudz latviskāk un saprotamāk ir sajūtas vai izjūtas

Автор: Nikos
Добавлено: 28.11.2015 18:35
0

Manuprāt, pēc rakstu parādīšanās Latvijas plašsaziņas līdzekļos, kuri pavēstīja par nemasrotapi augsto uzcenojumu, kas uzlikts vairākām preču grupām (piemēram, apaviem, apģērbiem), cilvēki daudz skeptiskāk skatās gan uz pašām cenām, gan piedāvātajām atlaidēm. Neesmu nekāda dižā ekonomiste, taču man tirgotāju atrunas, ka mēs jau tāda importētājvalsts, tādēļ nevaram pa lēto pārdot, nepārliecina. Man šķiet, ka, pārdodot vairāk preču ar zemāku uzcenojumu, iespējams gūt lielākus ienākumus un piesaistīt pastāvīgus un apmierinātus klientus. Nav vairs tie laiki, kad, pārdodot vienu mētelīti, varēja nodrošināt pusmēneša algu vienam pārdevējam un segt daļu telpu īres. Cilvēki ir zinošāki un labprāt izmanto interneta sniegtās iespējas iepirkties ārzemēs izdevīgāk.Par to, ka pircējam atlaide nekad nešķitīs gana laba, varētu būt taisnība, jo visa sāls ir tajā, cik cilvēkam ir līdzekļu, kurus viņš gatavs atdot par kādu produktu. Teiksim, es ļoti labprāt savai labsajūtai iegādātos masāžas krēslu, taču tuvākajā nākotnē nevēlos tērēt 2 tūkstošus latu šādai ierīcei. Arī piedāvāta 20% atlaide neliks man mainīt savu nostāju.Tai pat laikā pāris dienas pirms algas saņemšanas es, iespējams, labāk aiziešu uz Maximu un nopirkšu tos makaronus un pienu, kas ir lētāki nekā Rimi. Taču, kritisko domāšanu vajadzētu saglabāt, iegādājoties jebko, jo ne vienmēr dārgāks ir labāks un lētāks sliktāks. Mans secinājums viss ir situatīvi un atkarīgs no tā, kas cilvēkam ir vajadzīgs un ko viņš uzskata sev par pieejamu.p.s. ieteikums latviskot vārdu jušanas . Nezinu, kas tieši ir angļu valodas ekvivalents šī vārda pamatā, taču daudz latviskāk un saprotamāk ir sajūtas vai izjūtas

Добавить коментарий
Автор:
Комментарий:
Код проверки:
Captcha